HTML

2010.01.27. 12:40 | mlle maladroite | Szólj hozzá!

Pár napja kapuzárási pánikban szenvedek-no persze nem a pasik miatt- a szó legszorosabb értelmében!

Tudni illik, nyáron többször betörtek a házunkba, és a lakóközösségünk nagyobb része olyan spúr, hogy nem ment bele egy rácsos kapu készíttetésébe. Így maradt az olcsóbb megoldás: még egy zár a kapura, amit este 10-től zárni kell. Hál'Istennek idáig nem nagyon zárta senki.

Szombaton fél kettő környékén egy szülinapi buliból hazaérvén, nagy sebességgel ütöttem be a négy jegyű kapukódot, hogy mihamarabb a meleg lakásban tudhassam magam. Ám a kapu nem nyílt ki, mert valaki bezárta kulccsal. Előhalásztam méretes "Mary Poppins táskámból" a kulccsomómat, majd döbbenten tapasztaltam, hogy nem tudom kinyitni a kaput...aztán addig-addig próbálkoztam, mire ki se tudtam húzni a kulcsot a lyukból. A kezem hozzáfagyott a kilincshez, az ujjamon pedig meseszép mintát hagyott a kulcskarika. Mielőtt megfagytam volna az utcán, felhívtam Anyát, aki hála a jó Égnek felébredt az éjszaka közepén és segítségemre sietett. Elég vicces látvány volt, ahogy éjnek évadján áll a kapuban egy pizsamás nő csizmában és szövetkabátban. Felérve konstatáltuk a helyzetet, hogy az én kulcsom a rossz. Gyorsan lecseréltem egy másikra. Így már minden rendben lesz!

Hétfőn este moziban voltam N.Sz.-szel. Fél 11-körül újfent fentakadtam a kapun. Hívtam a szüleimet. Apa jött elém, pizsamában, cipőben és szövetkabátban. Megbeszéltem magammal és velük is, hogy szólni fogok azoknak a szomszédoknak, akik ezt intézik, mert én nem tudom és őszintén szőlva nem is akarom ehhez igazítani a programjaimat.

Tegnap este robogtam haza, hogy tíz előtt mindenképp hazaérjek. Felértem a lakásba, és belémhasított, hogy elfelejtettem cigit venni. Ránéztem az órára, volt még 5 percem tízig. Mire leértem a lifttel a kapu megint be volt kulcsolva, és megint megvívtam a csatámat a zárral, sikertelenül. Olyan ideges lettem! Nekem nem ér ennyit egy doboz cigi- gondoltam magamban- és felkullogtam a lakásba. És mivel igyekszem választékosan írni, nem fér bele egy dúrva káromkodás, ezért csak annnyit tennék hozzá: Va te faire foutre!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://etehe.blog.hu/api/trackback/id/tr21706253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása