HTML

2010.01.20. 11:28 | mlle maladroite | Szólj hozzá!

Betegen ébredtem. Egész éjjel éreztem, hogy ráz a hideg... a torkom is fáj. Utálok beteg lenni. Ilyenkor felszínre tör az elviselhetetlen, hisztérikus énem. Pedig nem szeretem, ha sajnálnak, ugyanis remekül tudom sajnálni én saját magamat! De ehhez a folyamathoz kell a nézőközösség, aki régebben N.Sz. volt, vagy anyukám. Hirtelen átváltok 5 évesre, és minden apró, piszlicsáré dolgon morgok és szenvedek. Szegények ilyenkor a kínok kínját élik át- hála nekem. Azthiszem ezt szokták úgy jellemezni tömören, hogy a szar is keserű. Ha kapok vmi finomságot, akkor az egészen biztos túl sós, túl édes, túl sótlan, túl ez, túl az...de pont nem jó. Ezért is örülök, hogy ma bejöttem dolgozni, mert a műsorszámomat nem merem előadni akárki előtt.

Az asztalom tele van a nátha elleni praktikus dolgok egész sorával...ilyenkor úgy érzem magam, mint egy öregasszony. Csupán az vígasztal, hogy a szőlőzsírom iszonyat modern, majdhogy' bekeni a számat magától.

A nyakamban egy óriási hófehér sál kígyózik ezüst szövéssel. Abszolút 21. századi náthás nő vagyok kérem! A homeopátiás gyógyszert pedig olyan örömmel fogyasztom, mint luxusdrogos a kokaint.

Pár éve sikerült összeszednem egy csudajó influenzát, amit nem feküdtem ki rendesen...Ennek következményeképpen közel egy- másfél hónapig hőemelkedésem volt. Természetesen a hazai egészségügy nem törte kezét- lábát, hogy engem mindenáron meggyógyítson. Szép lassan, először csak egy kis B6 vitmin, amitől az ember pillanatok alatt akkorára hízik, mint egy szép kertesház két kocsibeállóval. Ezt a gyógyszert szedtem talán 2 napig, mikor is reggel 6-kor arra ébredtem, hogy menten éhen halok. Végül hosszas konzultálás után belátta az orvosom is, hogy valami talán mégsem stimmel, és akkor megszánt egy levél antibiotikummal.

Na azóta nem járok orvoshoz, csak a nőgyógyászomhoz. De ő csuda figura! Ha nem lenne, ki kéne találni. Egy ötvenes évei elején járó pasit kell elképzelni, golyó feje felül kicsit tar, és olyan jóságos mosoly ül az arcán, hogy nincs az a nő, aki ne bízna benne feltételek nélkül. Én például kimondottan szeretek elmenni hozzá kontrollra, mert míg én a vizsgálóasztalon fekszem egy szál mosolyban, addig olyan jókat beszélgetünk, hogy eszembe se jut zavarba jönni. Legutóbb, a bikinivonalam nyomát látva jól kibeszéltük a barcelonai utamat, és az ő spanyolországi élményeit.

A bejegyzés trackback címe:

https://etehe.blog.hu/api/trackback/id/tr611687154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása